


Pentru buna implementare și asigurare a transparenței proiectului „DIGITIM: Digital upskilling”, cod MySMIS 326887, experții de grup țintă au elaborat Metodologia de identificare si selectare a grupului țintă.
Această metodologie stabilește criteriile și procedurile de identificare, selecție și menținere a persoanelor care vor face parte din grupul țintă al proiectului, respectiv angajați cu vârste cuprinse între 18 și 64 de ani, din companii care activează în domeniul comerțului cu ridicata din județul Timiș.
Documentul a fost elaborat în cadrul activității A3.1. Identificare, selectare si recrutare GT.
Scopul proiectului este actualizarea competențelor digitale și perfecționarea angajaților din companii din sectorul comerțului cu ridicata, prin formare profesională adaptată cerințelor pieței muncii moderne.
Pentru cei interesați, regăsiți mai jos documentele aferente:
📄 Metodologia de identificare si selectare a grupului țintă_v0_CF
📄 Metodologie GT_V1
Proiect cofinanțat din Fondul Social European Plus (FSE+) prin Programul Educație și Ocupare 2021–2027.
Pentru informații detaliate despre alte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă rugăm să vizitați mfe.gov.ro.


