Manager proiect
- Stabilirea scopului proiectului
- Stabilirea cerințelor de management integrat al proiectului
- Planificarea activităților și jaloanelor proiectului
- Gestiunea utilizării costurilor și a resurselor operaționale pentru proiect
- Managementul riscurilor
- Managementul echipei de proiect
- Managementul comunicării în cadrul proiectului
- Managementul calității proiectului
Manager al sistemului de management al calității
- Leadership in sistemul de management al calitatii
- Coordonarea, motivarea si sustinerea echipelor implicate în îmbunătătirea practicilor, procedurilor, produselor si serviciilor organizatiei
- Gestionarea propriilor resurse (cunostinte, aptitudini, timp) în vederea dezvoltării personale
- Dezvoltarea de relatii de lucru eficace cu colegii si alte părți interesate
- Dezvoltarea unui program de obiective ale calitătii, aliniat cu obiectivele strategice ale organizatiei
- Dezvoltarea de planuri operationale pentru zona sa de responsabilitate
- Asigurarea conformitătii sistemului de management cu cerintele legale si reglementare
- Aplicarea principiilor managementului calitătii în activitătile curente
- Aplicarea metodelor de comunicare adecvate în transmiterea diferitelor tipuri de mesaje
- Asigurarea că există implicarea managementului în gestionarea riscurilor pe care le presupun procesele organizatiei
- Dezvoltarea si implementarea abordării procesuale în toate procesele organizatiei
- Asigurarea că rezultatele tuturor proceselor îndeplinesc cerintele stabilite si sunt imbunătătite continuu
- Aplicarea instrumentelor si metodelor pentru îmbunătătirea performantelor organizatiei
- Coordonarea programelor de audit intern si de audit de secundă parte
- Implicarea în construirea unui sistem de management centrat pe client
- Asigurarea serviciilor pentru clienti si sprijinirea initiativelor de îmbunătătire
- Coordonarea sistemului de monitorizare a satisfactiei clientilor
- Dezvoltarea unui sistem de management al relatiilor cu furnizorii
- Evaluarea eficacitătii instruirii angajatilor
Manager securitatea informației
- Stabilirea strategiei şi obiectivelor în domeniul securităţii informaţiei, armonizate cu strategia organizaţiei
- Stabilirea cadrului de management al securităţii informaţiei
- Stabilirea domeniului de securitate si managementul resurselor informationale
- Planificarea sistemului de management al securităţii informaţiei pe baza riscurilor şi cerinţelor
- Proiectarea măsurilor de securitate organizaţională şi procedurală necesare pentru tratarea riscurilor de securitate a informaţiei
- Managementul accesului la resurse si informatii
- Proiectarea măsurilor de securitate in procesele operationale
- Proiectarea măsurilor de securitate IT&C
- Proiectarea măsurilor de securitate ale organizaţiei în concordanţă cu analiza de risc la securitatea informaţiei
- Integrarea cerinţelor de securitate a informaţiei stabilite la nivelul organizaţiei în contractele şi activităţile terţelor părţi
- Implementarea şi urmărirea planului de acţiuni în domeniul securităţii informaţiilor
- Consilierea conducerii organizaţiei cu privire la sistemul de management al securităţii informaţiilor
- Gestionarea incidentelor de securitate a informatiei cu scopul minimizarii impactului acestora asupra afacerii.
- Evaluarea sistemului de management al securităţii informaţiei
- Aplicarea instrumentelor şi metodelor de îmbunătăţire a eficacităţii sistemului de management al securităţii informaţiei