Manager proiect

  • Stabilirea scopului proiectului
  • Stabilirea cerințelor de management integrat al proiectului
  • Planificarea activităților și jaloanelor proiectului
  • Gestiunea utilizării costurilor și a resurselor operaționale pentru proiect
  • Managementul riscurilor
  • Managementul echipei de proiect
  • Managementul comunicării în cadrul proiectului
  • Managementul calității proiectului
Detalii Descarca cererea de certificare

 Evaluator proiecte

  • Pregătirea personală pentru evaluare
  • Organizarea procesului de evaluare
  • Evaluarea propunerii de proiect
  • Validarea evaluării
  • Acordarea de asistență tehnică pentru selecția de proiecte
Detalii Descarca cererea de certificare

Manager al sistemului de management al calității

  • Leadership in sistemul de management al calitatii
  • Coordonarea, motivarea si sustinerea echipelor implicate în îmbunătătirea practicilor, procedurilor, produselor si serviciilor organizatiei
  • Gestionarea propriilor resurse (cunostinte, aptitudini, timp) în vederea dezvoltării personale
  • Dezvoltarea de relatii de lucru eficace cu colegii si alte părți interesate
  • Dezvoltarea unui program de obiective ale calitătii, aliniat cu obiectivele strategice ale organizatiei
  • Dezvoltarea de planuri operationale pentru zona sa de responsabilitate
  • Asigurarea conformitătii sistemului de management cu cerintele legale si reglementare
  • Aplicarea principiilor managementului calitătii în activitătile curente
  • Aplicarea metodelor  de comunicare adecvate în transmiterea diferitelor tipuri  de mesaje
  • Asigurarea că există implicarea managementului în gestionarea riscurilor pe care le presupun procesele organizatiei
  • Dezvoltarea si implementarea abordării procesuale în toate procesele organizatiei
  • Asigurarea că rezultatele tuturor proceselor îndeplinesc cerintele stabilite si sunt imbunătătite continuu
  • Aplicarea instrumentelor si metodelor pentru îmbunătătirea performantelor organizatiei
  • Coordonarea programelor de audit intern si de audit de secundă parte
  • Implicarea în construirea unui sistem de management centrat pe client
  • Asigurarea serviciilor pentru clienti si sprijinirea initiativelor de îmbunătătire
  • Coordonarea sistemului de monitorizare a satisfactiei clientilor
  • Dezvoltarea unui sistem de management al relatiilor cu furnizorii
  • Evaluarea eficacitătii instruirii angajatilor
Detalii Descarca cererea de certificare

Manager securitatea informației

  • Stabilirea strategiei şi obiectivelor în domeniul securităţii informaţiei, armonizate cu strategia organizaţiei
  • Stabilirea cadrului de management al securităţii informaţiei
  • Stabilirea domeniului de securitate si managementul resurselor informationale
  • Planificarea sistemului de management al securităţii informaţiei pe baza riscurilor şi cerinţelor
  • Proiectarea măsurilor de securitate organizaţională şi procedurală necesare pentru tratarea riscurilor de securitate a informaţiei
  • Managementul accesului la resurse si informatii
  • Proiectarea măsurilor de securitate in procesele operationale
  • Proiectarea măsurilor de securitate IT&C
  • Proiectarea măsurilor de securitate ale organizaţiei în concordanţă cu analiza de risc la securitatea informaţiei
  • Integrarea cerinţelor de securitate a informaţiei stabilite la nivelul organizaţiei în contractele şi activităţile terţelor părţi
  • Implementarea şi urmărirea planului de acţiuni în domeniul securităţii informaţiilor
  • Consilierea conducerii organizaţiei cu privire la sistemul de management al securităţii informaţiilor
  • Gestionarea incidentelor de securitate a informatiei cu scopul minimizarii impactului acestora asupra afacerii.
  • Evaluarea sistemului de management al securităţii informaţiei
  • Aplicarea instrumentelor şi metodelor de îmbunătăţire a eficacităţii sistemului de management al securităţii informaţiei
Detalii Descarca cererea de certificare