Politica privind asigurarea impartialitatii
FiaTest – OCP acționează întotdeauna cu imparțialitate în relațiile sale cu solicitanții, candidații și persoanele certificate.
Deciziile în cadrul programului de certificare se iau în conformitate cu politicile și procedurile FiaTest – OCP.
Politica privind tratarea apelurilor si reclamatiilor
Fiatest – OCP este responsabil pentru toate deciziile pe care le implică procesul de tratare a apelurilor și reclamțiilor.
Fiatest – OCP consideră că apelurile și reclamațiile sunt o sursă importantă de identificare a oportunităților de îmbunătățire și acțiuni preventive.
Procedura operationala – Tratarea apelurilor si reclamatiilor
Procesul de tratare a apelurilor și reclamaţiilor se derulează cu respectarea cerinţelor de confidenţialitate, atât în privinţa reclamantului cât şi a obiectului reclamaţiei.
Procedura operationala – Utilizarea certificatului si a marcii de certificare
Autorizarea de a utiliza marca de certificare a FiaTest – OCP, în conformitate cu prevederile prezentului document, este acordată persoanei care a încheiat cu succes procesul de certificare.