Competenţe cheie de comunicare

Folosirea la maximum a resurselor disponibile pentru atingerea obiectivelor de lucru, echilibrarea balanţei între activitatea profesională şi viaţa personală, creşterea eficienţei angajaţilor menţinând stresul sub control sunt teme de interes major pentru toate companiile. Astfel, folosind experiența noastră anterioară, ne propunem să oferim clienţilor noştri un pachet de 5 MODULE:

  1. Effective Management & Leadership
  2. Dezvoltarea echipelor de lucru, Comunicarea eficientă
  3. Managementul timpului și delegarea
  4. Motivare, managementul performanțelor
  5. Managementul situațiilor dificile

Grup ţintă: Cursul se adresează tuturor angajatilor dintr-o companie, de la angajatii din top management pana la fiecare angajat in parte

Durata cursului: Modulele au o durată totală de 80 ore, împărțite a câte 16 ore (2 zile) pe fiecare modul.

Certificare: FiaTest